Thursday, December 28, 2006

28 Dec 2006 - 恭喜恒指衝破20,000點!值得大家參詳的「陸氏語錄」

(現在大家可登入 www.redmonkey.hk 便可瀏覽「紅猴股評」)

2006年1至11月瀏覽人次:90,000

恒指日日大升,收市破20,000點,都好有「大時代」Feel!

昨天香港網絡癱瘓,Google、Yahoo、MSN等全上不到,本以為要下年才可再寫股評,估不到這麼快便修復了,雖然慢一點,但已算不錯!

上一篇股評提到大牛市時股票估值的瘋狂,以古鑑今,說中國人壽(2628)見$40毫不出奇;假期後兩個交易日繼續顯示此「瘋狂」的威力!

投資組合方面,昨天開市以$7.56買入中國糧油(506),收市跌至$7.36,今天又大升上$7.98,此股預期PE只20,注資重組後整固一段時間,似再開車,於此大牛市,PE20屬等閒,筆者亦嘗試放開懷抱加强想像力,以免錯失機會;但大前提是筆者低位已入了很多貨,現高價搶貨,以整個組合計風險相對不高;但若現在無貨又高價搶貨,風險很大,閣下自負,惟告誡「切記止賺止蝕」。

另外,筆者昨天開市亦以$3.73買入中國電信(728);今天大快活(52)跌破$9.4,按計劃以$9.38沽出最近入貨的4,000股,盈利$5,880,保留5,000股;筆者錯估飛毛腿(1399),見好些上兩週上市的半新股失卻支持,還是走為上着,今天分別以$2.73及$2.7各沽出2,000股,打和離場;筆者於上一篇股評的投資組合已没有愛高集團(328),因上週五已止蝕以$3.77沽出,抱歉上篇忘記錄下,此股現報$3.4,可見止蝕之重要性。筆者覺得投資者正抽走某些股票的資金以投入中國股票大洪流!

(按一下下圖可放大)



瑞銀投資研究部董事總經理陸東一直測市很準,筆者於11月5日的股評亦曾提及;此君於某週刋的訪問剛登出,發人深省,筆者特意節錄他的評論,值得大家參詳;其實筆者之投資理念與他相近,但功力自然還差很遠!
-------------------------------------------
「我成日強調,個市調整唔出奇,但你唔好話:『咦,Andrew Look(陸之洋名)係大好友,跌三百點喎,打去潤吓佢先。』幾百點對於一個接近兩萬點嘅市場,係咩啫?」

「你入行夠七年未?有無見過牛市先?」(他認為很多人未親身經歷牛市,對現在的升市大驚小怪!)

「我成日聽到人話萬五點升到萬八點,嘩,好高啊!會跌啊!喂,大哥你有無睇個earning(盈利)升幾多先,你淨係睇個P(price)唔睇個E(earning),呢啲好明顯就係唔夠經驗。」

分析員首要獨立思考,擇善固執,最忌左搖右擺,否則「同街邊阿嬸無分別」。他對那些一星期講足七日的股評人,可謂「心悅誠服」。「我諗我無呢個技能囉!你問我聽日個市高開定低開,sorry,我真係答唔到你。有記者打嚟問我,我叫佢搵嗰啲『專家』。」

他認為分析股市,其實並不複雜,只是市場環境雜音太多,「我間房行去股票機要五分鐘,枱頭電腦都check唔到即時股價。你依家問我長實幾錢,我都唔知。」投資者過分在意股價的短線波幅,有時反會忽略了股票的價值。

「據我哋統計,一百個人炒股票,八十一個輸。點解機會唔係五十五十?係因為peer pressure。人有群體習性,要從互相認同中得到安慰,結果必然係過度樂觀或者過度悲觀。」

「過去幾十年,出色嘅基金經理同分析員,都係掗掗拃拃:『你唔好同我講咁多,唔好開咁多會。』因為開會要compromise,初頭話買5%,傾到驚驚哋不如買3%,再講不如唔去買啦,咁點做嘢?」

他堅信,世界上只有一種投資方法可行,就是價值投資。只有盈利才可推動股價,那些所謂的技術分析,背後假設太多。「點解股價拋離二百五十天平均線會掉頭啫?上帝報夢話你知呀?」

股市現於高位牛皮,陸東堅信牛市並未終結:「恒指市盈率未夠廿倍,點算貴?未來六個月,我真係睇唔到有咩原因港股會大跌。」

據他觀察,現時離九七和○○年全民皆股的瘋狂日子甚遠,「你喺油尖旺求其執十個阿婆阿嬸問,佢都叫你小心跌市,咁點叫過分樂觀啊?」

惟他同意,中資金融股如保險股、銀行股,估值實在偏貴。作為一個想「食得安、瞓得着」的價值投資者,便不應選擇。
-------------------------------------------
未來半年大市點睇,收到未?另外,他點名推介太古(19)。

(Contact: redmonkey@redmonkey.hk)

免責聲明:本網頁屬個人網誌,一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無涉。(投資涉及風險,證券價格可升可跌)

5 comments:

Anonymous said...

michael,

我很欣賞你很有獨特的見解,我也在追看你的投資blog!謝謝!

我想你看看我的portfolio,
長線 5 945 941 3988 2689 3983
ipo(抽回來的) 1800 1898 3898 1389 1398
希望你給予comment!

Anonymous said...

對不起,忘記打名字,

我叫calvin

Anonymous said...

Would you mind telling the reason of buying 728? Thanks

Vincent

Anonymous said...

michael
請問 257,165,183 仲有冇得炒?
如果有,請問邊隻好?

紅猴 said...

Calvin,

謝謝!你現在的Portfolio相信是很多投資者的夢想,唯一筆者暫沒有興趣的是民安(1389),因為買中國財險更直接;HSBC(5)雖落後,遲早能追回,揸此股也可起平衝風險作用

Vincent,

買中國電信(906)主因中國網通(906)等,有條件追落後;中國移動(941)預期PE20,若保守地以預期PE15計,股價可見$4.5以上

Susan,

光大國際(257)、光大控股(165)及中信國際金融(183)的2007年預期PE為20、35及21;現價買入任何一股風險都不小。

三隻股票都有可炒之道,257為環保,165為分拆光大銀行及光大證券的估值,183為分拆中信銀行的估值;相對以165最值炒

現價買入算是高買望高賣,切記自行控制風險

Redmonkey