Sunday, June 25, 2006

25 Jun 2006 - 其士國際(25),跌市顯強勢

其士國際(25)上週五升$0.4至$9.8,突破52週新高,比歷史新高$10.1差少許;此股於去年11月從$7拾級而上,於近期跌市仍力守$9左右,至近週再作突破;此股成交不差,平均每天亦有數百萬元,有時更突破千萬,跌市顯強勢,貨源似已歸邊,那麼是否純炒股一隻?又不盡然,其士國際(25)自2004年3月止業績谷底反彈後,每年也錄得理想增長。現價PE只是10,中期業績增長理想,預期PE可下降。

其士國際(25)主要從事建築及櫟械工程、保險及投資、物業及酒店營運、資訊科技等,當中管道技術部門表現良好,在香港、中國、新加坡、亞聯酋、比利時、瑞典、澳洲、美國及德國都設立據點,是增長動力。

看看下圖,其士國際(25)久不久有一天會忽然大升,但會回落至10天至20天平均線凝聚動力,可於$9.2至$9.4買入,上升空間不少!

(按一下下圖可放大)


另外,若想於此價位儲貨作長線投資,可考慮$6買入大快活(52)、$5買入保昌控股(562)及$1.65買入太平洋恩利(1174)。

(按一下下圖可放大)


(Contact: micjacq@gmail.com)

2 comments:

Anonymous said...

簡兄
想問你對筆克遠東的看法是什麼

我覺得呢隻股票基本因素不是差, 業務都算獨特,業務國際...只是上半年業績不太好, 因為有些項目下半年才會入脹...現價位是否值得中線投資 (半年時間)

另外, 想問下你對25其士是否真的有信心..因為據聞管理層麻麻地

Anonymous said...

想知你睇邊份報紙呢?

另外,同樣係科技股,你手上隻冠捷同富士康同唯冠比,係呢個時刻你會入邊隻呢?

最後,你覺得中鋁短期上升空間仲有幾大呢